Świat dziwny, świat senny w marzenia zaklęty...

BLOG AUTORSKI KATARZYNY GEORGIOU
Zapraszam w świat kobiecej tajemnicy, gdzie serce rozpoczyna swój spacer wokół zewnętrza ciała... gdzie Wiatr mówi do Księżyca: "Zdmuchnę Cię!"
Welcome to my Imagination's World :)

czwartek, 12 maja 2016

Okładkowy bohater :)

To jest mój ASFALT KOT vel SHADOW BEAR - kot z okładki książki poetyckiej "Komu mruczy kot".
Mój "familiar" - w końcu z wiedźmą żyć mu przyszło, więc jest :)


Beczka śmiechu, urwipołeć pierwszej wody, zawadiaka i obrońca domu - żaden gryzoń się przed nim nie ukryje. Instygator wielu historii, które znalazły swoje miejsce w egzystencjalnych rozważaniach w najnowszym tomiku. Doczekał się wielu wierszy i artykułów publikowanych na portalu http://www.eioba.pl/skalnykwiat gdzie można o nim poczytać te historie, których nie zawiera książka, bo w tejże Asfalt jest duchem opiekuńczym i czasem komentatorem zaobserwowanych ludzkich poczynań. Tomik jutro będzie obchodził miesięcznicę od ukazania się, a pojutrze miesięcznicę swojej premiery w Klubie Muzyki i Literatury we Wrocławiu. Wszystkim chętnych do jego nabycia zapraszam do kontaktu na priv, bo tylko u mnie można książkę z autografem dostać. Natomiast tym, którzy autografów nie zbierają polecam stronę wydawnictwa, w którego księgarni internetowej http://www.esd.sklep.pl/7-katarzyna-georgiou można zakupić wszystkie moje dotychczas wydane tomiki tak dla dzieci jak i dla dorosłych. Moje książki opowiadają historie słowem wierszowanym, prozą poetycką i obrazami - nie są za bardzo wpisane we współczesny kanon poetycki, bo i mnie nie da się zaszufladkować. Gwarantuję jednak, że każdemu czytającemu te książki przyniosą radość i refleksję, przenosząc w świat innej bajki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz