Świat dziwny, świat senny w marzenia zaklęty...

BLOG AUTORSKI KATARZYNY GEORGIOU
Zapraszam w świat kobiecej tajemnicy, gdzie serce rozpoczyna swój spacer wokół zewnętrza ciała... gdzie Wiatr mówi do Księżyca: "Zdmuchnę Cię!"
Welcome to my Imagination's World :)

czwartek, 21 stycznia 2016

Wszystkim Babciom w dniu ich święta :)

Babcia doskonała


Moja babcia jest wspaniała –
młoda, piękna, doskonała!
Suknie nosi i korale,

klipsy, szpilki – to detale.
Zawsze do mnie uśmiechnięta –
choć jest pracą wciąż zajęta.
I cukierki w sza ach chowa –
oto babcia superowa!

A w weekendy, gdy mnie gości,
nigdy na mnie się nie złości.
Obiad zawsze ma bombowy –
wielki torcik orzechowy!
Kocham moją babcię szczerze,
choć nie jeździ na rowerze.
Wielu innych zalet pełna –
taka babcia to jest perła!

(C) Katarzyna Georgiou
wiersz z tomiku "Dziecięcy świat".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz