Świat dziwny, świat senny w marzenia zaklęty...

BLOG AUTORSKI KATARZYNY GEORGIOU
Zapraszam w świat kobiecej tajemnicy, gdzie serce rozpoczyna swój spacer wokół zewnętrza ciała... gdzie Wiatr mówi do Księżyca: "Zdmuchnę Cię!"
Welcome to my Imagination's World :)

wtorek, 24 lutego 2015

Tomik "Światy dwa w pogoni za Leśnym Lichem" zbiera kolejne recenzje z podróży po Polsce :)

Tomik poezji "Światy dwa w pogoni za Leśnym Lichem" nadal podróżuje po Polsce. Jestem zaskoczona, jak dobrze wciąż wygląda, po tylu miejscach i pocztowych przesyłkach od czytelnika do czytelnika. Cieszy fakt, że ludzie chcą czytać, a tomik, po dwóch latach od wydania, wciąż znajduje drogę do nowych czytelników. Tym razem wrażenia po lekturze nadeszły z okolic Oławy od Agnieszki Basiury :)


"To mój magiczny kącik w którym każda z rzeczy zawiera cząstkę mnie. Jeśli chodzi o książkę Pani Katarzyna Georgiou "Światy dwa w pogoni za Leśnym Lichem" ,jest to książka magiczna, która przenosi mnie w świat magii i dziecięcych figlów. Zawarte w niej piękno Matki Natury ukazuje cudowną tajemnicę sensu życia. Niektóre wiersze bardzo emocjonalnie do mnie docierały, jakby to były akurat moje uczucia np. wiersz " Kobiece żywioły ". Z ogromną chęcią wykorzystałam niektóre wiersze w pracy z podopiecznymi w Środowiskowym Domu Samopomocy, na zajęciach z biblioterapii, czytaliśmy i omawialiśmy wiersz " Wiosenna randka". Zachęcam do sięgnięcia po tę książkę ze względu na podróż przez życie w którą możemy się wybrać. Jest to jakby przejście w światy równoległe, wielowymiarowe. Oczami autorki dostrzegamy najmniejszą kroplę rosy, najcichsze westchnienie o którym na co dzień i w natłoku spraw nie mamy czasu pomyśleć. A przecież do szczęścia tak niewiele nam potrzeba.
Z serdecznym i pozdrowieniami dla Pani Katarzyny Georgiou".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz