Świat dziwny, świat senny w marzenia zaklęty...

BLOG AUTORSKI KATARZYNY GEORGIOU
Zapraszam w świat kobiecej tajemnicy, gdzie serce rozpoczyna swój spacer wokół zewnętrza ciała... gdzie Wiatr mówi do Księżyca: "Zdmuchnę Cię!"
Welcome to my Imagination's World :)

środa, 25 lipca 2018

Pierwsze książki - z cyklu wspomnień autorskich - album "Czas obietnicy - Macierzyństwo magiczne".

Zapraszam do świata kobiecej tajemnicy... Obiecałam codziennie przedstawiać moje książki, odkurzyć stare wspomnienia, pokazać pierwsze publikacje i opowiedzieć związane z nimi wspomnienia. ALBUM "CZAS OBIETNICY - MACIERZYŃSTWO MAGICZNE" jest jedną z tych książek, które przyniosły mi wiele radości ale też i rozczarowanie. Radość z powodu przygotowania niecodziennego pamiętnika dla kobiet, który tak naprawdę był moją fanaberią artystyczną. Radość z powodu współpracy z Teresa Kiara Duńska, która tworzyła baśniowe grafiki do moich fotografii by zilustrować tę książkę. Radość z recenzji redaktora Wojtka Sodosia, który poetycko wręcz wypowiedział się o tym albumie po jego przeczytaniu i obejrzeniu. Radość z tego, że praca nad tym albumem, w trakcie rehabilitacji po udarze, przyczyniła się do mojego szybszego powrotu do zdrowia. Rozczarowanie współpracą z wydawnictwem, brakiem wywiązania się z umowy w zakresie reklamy i dystrybucji, czego rezultatem jest posiadanie przeze mnie jeszcze 70 egzemplarzy z tego wydania z roku 2010, które nie zostanie przeze mnie wznowione. A nie zostanie nie dlatego, że nie mogę tego zrobić, ale dlatego, że albumo-kalendarze, choćby nawet miały poezję i prozę pamiętnikarską w środku, nie są zaliczane do dorobku literackiego... ups!

Przedstawiam wam zatem moją dumę dla KOBIET MATEK.


"Opatrzność zsyła nam dzieci, by nasze serca mogły nauczyć się kochać; byśmy stali się mniej samolubni; by nasze dusze mogły się rozwijać; by wnieść radość, świeżość i spontaniczność w nasze dorosłe życie, jakże często pozbawione tych wartości" (z okładki ).
NINIEJSZY ALBUM JEST ORYGINALNYM POŁĄCZENIEM DZIENNIKA PRZYSZŁEJ MAMY, TOMIKU POEZJI I KALENDARZA, W KTÓRYM KAŻDA JEGO WŁAŚCICIELKA MOŻE ZAPISYWAĆ WAŻNE WYDARZENIA, SWOJE MYŚLI I UCZUCIA.

Od Autorki:
Jestem mamą Ziemowita, który jest dla mnie nieustającym źródłem inspiracji i miłości. Piszę dla dzieci Nowej Ery Wodnika, do których zalicza się także mój synek. Jestem nauczycielką, anglistką kochającą swoją pracę, pasjonatką rzeczy dziwnych i tajemnych, poetką z potrzeby serca, numeryczną czwórką i nietypową panią Koziorożec z trzema siódemkami w tle, dlatego też w obłokach często się przeglądam. Jestem emocjonalnie związana z Kanadą, gdzie przez ponad szesnaście lat żyłam, pracowałam i poznawałam kulturę indiańską. Macierzyństwo, a szczególnie okres oczekiwania na narodziny dziecka, jest dla mnie magią w najczystszym wydaniu. Pragnę, by wszystkie przyszłe matki przeżywały tę kobiecą tajemnicę w sposób piękny i pełen zachwytu. Temu właśnie ma służyć ten album – by pisać w nim do swojego dziecka i opisywać wszystkie emocje związane z noszeniem w sobie nowego życia.
Album ten dedykuję wszystkim kobietom – matkom, a w szczególności mojej Mamie. Z miłością i podziękowaniem za nieustającą troskę i opiekuńcze skrzydła rozpostarte jak parasol bezpieczeństwa.


"W szarej codzienności dnia, w znużeniu chaosem zalewających nas informacji zdarzają się jednak chwile niezwykłe, wydarzenia warte zapamiętania, olśnienia wielobarwne i tęczowe. Do takich należy niewątpliwie piękny album autorstwa Katarzyny Georgiou Czas obietnicy – Macierzyństwo Magiczne. To niezwykła pozycja".
Wojciech Sodoś, poeta i redaktor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz