Świat dziwny, świat senny w marzenia zaklęty...

BLOG AUTORSKI KATARZYNY GEORGIOU
Zapraszam w świat kobiecej tajemnicy, gdzie serce rozpoczyna swój spacer wokół zewnętrza ciała... gdzie Wiatr mówi do Księżyca: "Zdmuchnę Cię!"
Welcome to my Imagination's World :)

niedziela, 18 lutego 2018

Relacja z wieczoru poetyckiego w Gaci pod Oławą.

Wieczór poetycki w Gaci - zdjęcia nadesłane od organizatora :) Był to dla mnie zaszczyt otrzymać zaproszenie i wystąpić w tak zacnym gronie. Pięknie i nastrojowo płynęła poezja i widać było zaangażowanie całej społeczności w to spotkanie, w tym deklamacje dziecięco-rodzicielskie wierszy polskich poetów i recital duetu Krzysztofa i Beaty Koncur. Moje wiersze były także deklamowane przez dwie mieszkanki tego regionu.
A ponieważ obiecałam niektórym z was mój pewien wiersz o diablicy, to przy okazji relacji z wieczoru w Gaci tu go zaprezentuję :)


"Metamorfoza"

Diablica pięknolica
czarownica
kobieta

spójrz na mnie – moje włosy wrastają w nicość
wejrzyj we wnętrze zawieszonej w próżni
spójrz na mnie – przenikliwy wzrok przeszywa na wskroś
wejrzyj we wnętrze zawieszonej w próżni
spójrz na mnie – moje usta prawdę niechcianą przekazują
wejrzyj we wnętrze zawieszonej w próżni

już nie widzę swojego lustrzanego odbicia
przeraża ta nieobecna strona mnie
fascynuje zawieszona gdzieś tam w próżni

kobieta
czarownica
diablica pięknolica

(C) Katarzyna Georgiou
z tomu "Światy dwa w pogoni za Leśnym Lichem"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz