Świat dziwny, świat senny w marzenia zaklęty...

BLOG AUTORSKI KATARZYNY GEORGIOU
Zapraszam w świat kobiecej tajemnicy, gdzie serce rozpoczyna swój spacer wokół zewnętrza ciała... gdzie Wiatr mówi do Księżyca: "Zdmuchnę Cię!"
Welcome to my Imagination's World :)

niedziela, 24 września 2017

Czytelnicy piszą... "Drzewa kochać potrafią" :)

Jestem bardzo wzruszona przesłanymi przemyśleniami czytelniczki po lekturze "Drzew" :)
Sabina FK - dziekuję :) Sami poczytajcie :)


"Bardzo dziękuję p.Katarzyna Georgiou i Subiektywnie o książkach,dzięki którym miałam możliwość przeczytania wspaniałej książki pełnej uczuć i delikatności ,,Drzewa kochać potrafią”chcę powiedzieć, że jest to nie tylko książka, lecz wartościowy spacer i poznawanie wszystkiego wokół co nas otacza. Czytając tą wspaniałą książkę miałam wrażenie, że autorka jest tuż przy mnie i jak dobra Wróżka oprowadza mnie po czarodziejskiej krainie,którą wcześniej być może postrzegałam inaczej, z wyczuciem i delikatnością krok po kroku oprowadzała mnie po magicznych miejscach ,obserwowałam naturę ,między innymi drzew, z których każde ma swoją niepowtarzalną historię. Książka wyzwala w nas wrażliwość, pobudza do refleksji i rozmyślań,wzbogacona jest o wspaniałą poezję i zdjęcia,tym samym staje się magiczna,wzruszająca ,,żywa” i jeszcze bardziej wartościowa. Książkę polecam,jest godna przeczytania i wzruszy każdy ,,głaz”. Czytałam książkę z wielkim wzruszeniem i po przeczytaniu lektury z całą odpowiedzialnością,mogę napisać, że Drzewa kochać potrafią, ale czy my to uczucie potrafimy odwzajemnić i docenić... Na zakończenie pozwolę sobie dodać cytat z książki ,,Dla ciebie dziś śmieją się ważki,motyle skrzydlate,pająki kosmate i mały krasnal spod omszałego pnia. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz