Świat dziwny, świat senny w marzenia zaklęty...

BLOG AUTORSKI KATARZYNY GEORGIOU
Zapraszam w świat kobiecej tajemnicy, gdzie serce rozpoczyna swój spacer wokół zewnętrza ciała... gdzie Wiatr mówi do Księżyca: "Zdmuchnę Cię!"
Welcome to my Imagination's World :)

wtorek, 23 grudnia 2014

Świąteczna wiadomość od Grahama Mastertona :)

Miło być wspomnianym w świątecznej wiadomości :) It is nice to be aklnowledged in best Christmas wishes - thank you, Graham and all the best to you too :)

http://grahammasterton.blox.pl/html
poniedziałek, 22 grudnia 2014

"Świąteczna wiadomość od Grahama
Jak zawsze o tej porze roku Graham Masterton przesyła kilka słów od siebie dla polskich przyjaciół i czytelników. Nie inaczej jest i tym razem, dlatego też od razu oddajemy mu głos:

Wszystkim moim przyjaciołom w Polsce chciałbym złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne. W 2014 roku odwiedziłem Polskę trzy razy, odbywając niezapomniane podróże nie tylko do Warszawy, ale także do Białegostoku, Olsztyna, Szczytna, Wrocławia i Strzelina. Byłem witany wspaniale i przyjaźnie i z każdym kolejnym razem jest mi trudniej stąd wyjeżdżać!

Miałem w planach kolejną wizytę w październiku, aby wziąć udział w Krakowskich Targach Książki oraz Festiwalu Conrada. Chciałem też posiedzieć w parku, na ławce z moim imieniem. Niestety, mój przyjaciel i wydawca Andrzej Kuryłowicz z Wydawnictwa Albatros zmarł nagle w marcu, co uniemożliwiło mój przyjazd. Wrócę jednak do Polski na wiosnę i lato przyszłego roku, mając nadzieję że poznam jeszcze więcej z Was, a także odnowię istniejące już przyjaźnie.

Tego roku specjalne podziękowania składam Katarzynie Georgiou, za całą jej pomoc, a także Piotrowi Pocztarkowi i Robertowi Cichowlasowi za ich niezachwiane wsparcie. A także barmanowi, Adamowi Tequila. Dziękuję też wszystkim tym, którzy kupili moje książki i dołączyli do moich przyjaciół na Facebooku. Szczęśliwego Nowego Roku!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz