Świat dziwny, świat senny w marzenia zaklęty...

BLOG AUTORSKI KATARZYNY GEORGIOU
Zapraszam w świat kobiecej tajemnicy, gdzie serce rozpoczyna swój spacer wokół zewnętrza ciała... gdzie Wiatr mówi do Księżyca: "Zdmuchnę Cię!"
Welcome to my Imagination's World :)

niedziela, 23 marca 2014

Bogumił Pijanowski o "Światach dwóch" - tomiku wędrującym po Polsce zapewne w poszukiwaniu Licha...


Katarzynie Georgiou po lekturze „Światy dwa w pogoni za Leśnym Lichem”.
Pani Katarzyno,
jestem po 2 tygodniach nieobecności nareszcie w domu. W skrzynce pocztowej znalazłem Pani śliczną książkę. Przeczytałem ją z dużą przyjemnością. Wiele poetek przeżywa zapewne podobnie odczucia związane z kobiecym wtapianiem się w zmienne nastroje pór roku, przeżywaniem miłości i tęsknotą, ale nie każda potrafi to tak pięknie opisać. Czytając tomik wyobrażałem sobie świetnego lektora, który czyta „Światy dwa…”. Miałby on dużą przyjemność, bo zarówno proza, jak i wiersze łączy rytm, sugestywne budowanie nastroju oraz uroda „łowionych” chwil i refleksji. Mam usposobienie obserwatora, który zastanawia się często nad sensem naszej egzystencji, ceniącego sobie poczucie humoru. Stąd Pani wiersz „Wybór i refleksje” przypadł mi szczególnie do gustu. Żałuję, że nie mogłem być na Pani wczorajszym wieczorze autorskim w Łodzi. Mam nadzieję, iż się udał? Polecam Pani tomik miłośnikom poezji. Pozdrawiam serdecznie.

Bogumił Pijanowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz