Świat dziwny, świat senny w marzenia zaklęty...

BLOG AUTORSKI KATARZYNY GEORGIOU
Zapraszam w świat kobiecej tajemnicy, gdzie serce rozpoczyna swój spacer wokół zewnętrza ciała... gdzie Wiatr mówi do Księżyca: "Zdmuchnę Cię!"
Welcome to my Imagination's World :)

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Wszystkim Babciom i Dziadkom od duetu Skrzat - Naskalna

Babcia doskonała
Ziemko, lat 6, rysunek, kredka świecowa i pastele olejne

Moja babcia jest wspaniała –
młoda, piękna, doskonała!
Suknie nosi i korale,
klipsy, szpilki – to detale.

Zawsze do mnie uśmiechnięta –
choć jest pracą wciąż zajęta.
I cukierki w szafkach chowa –
oto babcia superowa!

A w weekendy, gdy mnie gości,
nigdy na mnie się nie złości.
Obiad zawsze ma bombowy –
wielki torcik orzechowy!

Kocham moją babcię szczerze,
choć nie jeździ na rowerze.
Wielu innych zalet pełna –
taka babcia to jest perła!

Dziadek obieżyświat
Ziemko, lat 6.5, rysunek, pastele olejne

To mój dziadek z brodą siwą,
w czapce z daszkiem no i w dżinsach,
że na rower zawsze wsiada,
więc nie będzie gnał w legginsach.

Rower zaś ma fantastyczny –
z przerzutkami, resorami;
pojazd swój wciąż pielęgnuje
konserwując go smarami.

Na wycieczki ciągle jeździ
ten szalony rowerzysta,
i zakątki piękne zwiedza –
taki z niego obieżyświat!

Dobrana para
Ziemko, lat 6, rysunek, ołówek, kredki i flamastry

B i D – te duże literki dwie
tworzą przepięknie dobraną parę.
W Babcię i Dziadka się zamieniły
w trakcie rysunku – czy dacie wiarę?

Dobrze, że ten mój szary ołówek
zaczarowane tworzy obrazy,
w prezencie bowiem portrety owe
dziadkom zaniosę, śmiechem obdarzę.

Kocham was szczerze, dziadkowie mili,
cieszę się z każdej rodzinnej chwili.
Jak pozwolicie, następnym razem
przyjdę z olejnym farbohomazem.

© Katarzyna Georgiou
Z tomiku „Dziecięcy Świat – wiersze dla Smyków z wyobraźnią”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz